Blog lekarki. Od 2006 studencko na Uniwersytecie Medycznym, w większości bulwersacje nabyte na zajęciach i w klinikach (skąd nazwa bloga). Od 2008 mniej klinicznie, a bardziej stażowo w Szpitalu Powiatowym. Od 2010 zapiski ze Szwecji w których mniej narzekań, a więcej o kulturze i codzienności pracy lekarza. Od 2013 o tym jak się żyje we trójkę z dzieckiem w Szwecji.
8 marca 2011
Rozmowa telefoniczna z lekarzem?
W przychodni możliwe jest zamówienie wizyty u lekarza, przedłużenie recepty (na następny rok zwykle jeśli są to leki brane na stałe) albo czasu na rozmowę telefoniczną. Na tą ostatnią pacjent dzwoni i ustala czas a lekarz do niego oddzwania. Czasem chodzi o wyjaśnienie wyników badań, czasem zmiana leku np. przeciwkaszlowego na inny albo wysłanie skierowania do specjalisty. Rachunek pacjent dostaje pocztą. Wszystkie te typy kontaktu z lekarzem są płatne.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Tutaj możesz umieścić swój komentarz.
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.